Välkommna

Nu har jag precis startat en blogg om mig och min sköthäst Lillan! Hon är ett shettis sto på 4 år i maj och ca 107cm i manken. Hon är helsvart utan tecken. Hon är väldigt cool eller vad man kan säga, när man går med henne mellan hagar kan hästarna i hagarna galoppera runt och bocka men hon går bara lungt ;)

Själv heter jag Fanny och är 14år. Oftast är jag i stallet men annars gillar jag att leka i photoshop eller vara med mina andra djur och med kompisar och sånt. Jag och mina två kompisar driver en blogg [länk här] som jag uppdaterar mest på, men här kommer jag mest skriva om saker jag gör med Lillan och sånt. Kommer skriva om Lillan i en enskild presentation också. Nu lite bilder.


Lillan


Jag





Kommentarer
Postat av: Sara

vilken söt ponny :)

2012-03-05 @ 20:05:32
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera helst något om inlägget, då är det större chans att jag svarar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0