Things you didn't know about me!

Jag äter inte bacon.
Jag har ett himla stort sims beroende.
Jag är helt borta i en kille nu..
Choklad och läsk äter/dricker jag gärna alltid.. 
Jag borde egentligen duscha nu.
Jag borde egentligen göra matte nu.
Jag älskar Milka
Jag vill ha en häst att rida :(
Min kamera är trasig
(Tack syrran!!!!)
Jag har en vän som alltid är nära mig.. (LYPSYL)
Mina favorit tv-serier  är The big bang theory, 2½ men, Vänner och Gilmore girls
Lillan är mitt hjärta
Jag har varit hos Lillan i ett halv år om tre veckor
Jag har två kaniner och en katt
Jag vill spela sims just nu.
Jag gillar inget bröd typ, bara frallor och toast och sånt.
Just nu är mina flikar på datan Bloggen, Facebook och Twitter (#FannyJooh)


 


Kommentarer
Postat av: sagahagman

följer dej nu :)

2012-03-21 @ 08:41:53
URL: http://sagahagmann.blogg.se/

Kommentera helst något om inlägget, då är det större chans att jag svarar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0