Stalldagen!

Varit i stallet idag. Åkte dit med bussen och kom dit typ runt halv tre. Då ryktade jag henne i typ 40 minuter så hon glänsde!

Sen gick jag ut till banan. Släppte henne lös ett tag och sen skulle jag longera. Men det gick inte alls som jag ville.. Hon gick in mot mitten hela tiden och hade ALDRIG spänd lina. Asså.. jag släppte henne istället och så tränade jag något i stil med NH. Asså lite "följa john" och inkallning.

Sen ledde jag henne runt spåret och i varje slut av sträckan så gjorde jag halt. Detta för att hon skulle lyssna på mig mer. Dock ville hon bara bitas.. Men varje gång hon försökte att bita så gjorde jag en volt, och efter 5 volter fattade hon och lydde bättre.

Ska ladda upp bilder senare!


[kopierade inlägget jag skrev på min andra blogg]


Kommentarer

Kommentera helst något om inlägget, då är det större chans att jag svarar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0