En bra blogg

En bra blogg enligt mig. Asså en blogg jag fastnar på. En sån som får mig att kolla in flera gånger varje dag.

Jag gillar inte att läsa inlägg som är såhäääääääär långa, och UTAN styckes avdelningar. Asså jag börjar inte ens läsa sånna inlägg. Men så gillar jag inte heller korta inlägg, t.ex. som att detta inlägg skulle vara slut nu. Tack o hej typ.


Ska vara lagom långt och indelat i stycken. Sen gillar jag MEST att läsa inlägg som är för det mesta rättstavade, och punkt, komma, när det passar in.

Asså utseendet av bloggen ÄR VIKTIGT. Tråkigt att läsa en blogg med vit bakgrund och allt annat är svart typ. Inte heller sådär chock-rosa som bakgrund, asså så man typ måste kisa med ögonen när man läser.
Bilder är också viktigt. Ständigt nya bilder och bara repetera bilder när det veerkligen är kris. Och sen är det super tråkigt med 50 likadana hoppbilder från "den perfekta tävlingen". Roligare med bilder på dig och hästen eller när den typ busar lite.


Och något inte lika viktigt, men ändå kul är videos. Och inte då typ 20 minuter lång, när du bara skrittar runt, utan någon kortare på 1-3 min som gör att man orkar kolla hela. Med någon rolig musik i bakgrunden ;)



Jag vet att MIN blogg inte är perfekt. Men den är precis som jag vill ha den. Sen vet jag att inte ALLA gillar min blogg, och det är inget jag kräver. Jag själv gillar inte allas bloggar, men det är i denna stil jag fastnar för!


Kommentarer
Postat av: emmaoaamanda

Sv. tack så mycket, men den är bara tillfällig. Ja, jätte gärna :D

2012-03-29 @ 19:32:21
URL: http://emmaoaamanda.blogg.se/

Kommentera helst något om inlägget, då är det större chans att jag svarar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0