Bad

Började dagen med simtest. Gick över förväntan typ. Tror jag fått bättre kondis för det var inte lika jobbigt som det brukar va. Men iaf så började det 8.50 och jag och Felicia kom dit 7.50 typ.. Vi kom tillbaka till skolan typ elva, och simtestet höll på i 45 min.. Asså vi gjorde i ordning oss i typ 40 min och sen gick jag och felicia på Din sko, H&M och vila, hittade ett par skor jag ska köpa imorn ;)

Annars inget hänt. Chill dag bara typ. Kom hem och åt. Haha kommer typ bli ett fetto om jag äter så här mycket ;) I lördags åt vi en chips påse, 2 marabou, fruktcolor, tacco, annat godis och drack upp en påskmust och red bull. Vem kan stoppa oss när vi bara rullar fram tyyp.


Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg, allt bra med dig ? :)

2012-03-27 @ 19:01:15
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera helst något om inlägget, då är det större chans att jag svarar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0